Doprava a doručení

Chceme, aby objednávání i doručení naší módy bylo co nejjednodušší. Pokud však narazíte na jakékoli nejasnosti nebo potíže, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis. Níže najdete informace o tom, jak probíhá zpracování a doručení objednávek.

Doprava

Na Clarella.cz pokrýváme náklady na doručení všech objednávek v rámci České republiky. Každý balíček zasíláme zdarma – bez ohledu na výši objednávky.

Zpracování objednávky

Objevili jste svůj oblíbený kousek? Chápeme, že se na něj těšíte! Postaráme se o jeho rychlé zpracování a expedici.

Orientační dodací lhůty:

- Po přijetí objednávky potřebujeme 1–2 pracovní dny na její vyřízení. Většinu objednávek zpracujeme během jednoho dne. Objednávky zadané v pátek večer nebo o víkendu mohou trvat o něco déle.

- Jakmile je objednávka připravena, odesíláme ji. Dodání zpravidla trvá 4–6 pracovních dní.

Po expedici od nás obdržíte e-mail s číslem pro sledování zásilky, díky kterému můžete svůj balíček sledovat u našeho přepravního partnera. Odkaz naleznete také na naší stránce sledování zásilek.

Máte-li zájem o odeslání objednávky ještě tentýž den, ozvěte se nám telefonicky – uděláme maximum pro rychlé vyřízení.

Doručení zásilky

Jakmile balíček dorazí, přichází ten pravý čas užít si nové kousky! Pokud by ale něco nesedělo a potřebovali byste výměnu nebo vrácení zboží, navštivte prosím naši stránku s informacemi o vrácení.

Poškozené zboží?

Je nám líto! Může se stát, že dojde při přepravě k poškození. V takovém případě vám jednorázově zdarma zašleme náhradní produkt – refundace není v této situaci možná. Pokud by problém přetrvával i po reklamaci, samozřejmě vám vrátíme plnou částku.

Jak nakupovat

Objednání na Clarella.cz je snadné: Na stránce produktu si zvolte variantu a klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“.

Ověřte si, že jste vybrali správnou velikost a barvu. Poté klikněte na „Přejít k pokladně“ a zadejte svou adresu. Před odesláním ji prosím zkontrolujte. Následně klikněte na „Pokračovat k dopravě“.

Na stránce dopravy si ověřte zadané údaje. Zobrazí se vám potvrzení o dopravě zdarma – jako poděkování za vaši objednávku. Poté přejděte na stránku platby kliknutím na „Pokračovat k platbě“.

  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express

Po výběru platební metody klikněte na „Dokončit objednávku“. Budete přesměrováni na platební bránu, kde postupujte podle pokynů. Pokud během platby narazíte na problém, neváhejte se na nás obrátit.

Balíček nedorazil?

Pokud zásilka během přepravy nedorazí nebo se ztratí, zašleme vám bezplatně nový balíček. Pokud by nedošlo k doručení ani po 60 dnech od odeslání, vrátíme vám peníze v plné výši.

Máte další dotazy? Jsme tu pro vás:

✉️ - info@clarella.cz
💬 - Často kladené otázky
📱 - +420 736 353 687